Op de Workshop Facebook voor bedrijven leer je de volgende onderwerpen:
- Hoe zet je Facebook zakelijk in voor je bedrijf?
- Hoe krijg je likes van je doelgroep?
- Hoe krijg je bereik? Interactie?
- Wat kun je doen met Facebook Ads?
More Likes geeft Facebook workshops voor bedrijven gericht op consumenten en Facebookpaginabeheerders.
De volgende onderdelen zijn mogelijk:
- Je ziet wat de verschillen zijn tussen een persoonlijk Facebookprofiel, een Facebookpagina en een Community.
- Je leert hoe Facebook bepaalt of jouw Facebookbericht wel of niet wordt getoond.
- Je krijgt inzicht in de mogelijkheden van Facebook zodat je kan bepalen hoe je Facebook inzet voor jouw bedrijfsvoering.
- Je krijgt een checklist waarmee je je Facebookpagina naloopt en praktische actiepunten krijgt.
- Je leert hoe je een succesvolle actie opzet.
- Je leert Facebook Ads als volwaardig marketingkanaal in te zetten.
- Je hoort alle extra mogelijkheden waar de meeste Facebookpagina beheerders geen gebruik van maken.
Tijdens de workshop maak je opdrachten waarmee je je eigen Facebookstrategie samenstelt.
Hiermee kun je direct aan de slag om Facebook succesvol voor jouw bedrijf in te zetten.
Voor gevorderde Facebookgebruikers: leer om Facebook Ads in te zetten met aangepaste en afgeleide doelgroepen.
De exacte invulling van de Facebook Workshop is afhankelijk van het niveau van de deelnemers. De workshop werkt het beste als iedereen op ongeveer hetzelfde niveau zit.
Mogelijke niveaus zijn:
- Starter. Heeft geen profiel of maakt privé amper gebruik van Facebook.
- Facebook gebruiker. Gebruikt Facebook regelmatig privé.
- Facebookbeheerder. Beheert één of meerdere Facebookpagina’s.
- Facebook adverteerder. Adverteert op Facebook met Facebook Ads.